Zintegrowany system zarządzania
Nasz zintegrowany system zarządzania jest ważnym czynnikiem decydującym o powodzeniu na konkurencyjnych rynkach krajowych i międzynarodowych.
System zarządzania według normy DIN EN ISO 9001:2008, zgodnie z którym przewidziane jest ciągłe udoskonalania każdego z obszarów działalności przedsiębiorstwa, zapewnia naszym Klientom zachowanie niezawodnej zgodności pomiędzy celami zleceń a ich faktyczną realizacją. Wypełniamy wymagania normy skoncentrowanej na procesie realizacji, która w centrum działalności przedsiębiorstwa stawia interes klienta, kwestie związane z załogą jak i partnerskie stosunki z naszymi dostawcami.
Nasze procesy pracy posiadające certyfikację DIN EN ISO 9001:2008 oraz certyfikację środowiskową ISO 14001:2004 w najmniejszych szczegółach wdrażane są w realizowane zarządzanie jakością. W sposób ciągły i bezpośredni w miejscu realizacji, kontrolujemy i dokumentujemy jakość wykonania, a uzyskane w ten sposób wyniki pracy omawiamy z przedstawicielami wyznaczonymi przez naszych klientów. W ten sposób zapewniamy natychmiastową bezpośrednią wymianę informacji na temat wszystkich istotnych prac i wyników.
Ta bezpośrednia kontrola jakości i związana z nią wymiana informacji jest zgodna z naszym systemem zarządzania jakością, w taki sposób, że nawet na wypadek ewentualnej reklamacji zachodzi możliwość niezwłocznego wdrożenia niezbędnych procesów naprawczych.
Podstawy naszego zarządzania jakością i zapewniania jakości, które podlegają również weryfikacji w ramach certyfikacji środowiskowej obejmują:
- Planowanie: Zdefiniowanie celów i procesów
- Realizacja: Operacyjna realizacja projektu
- Kontrola: Ocena i ciągła analiza wszystkich procesów
- Zmiana: stały przegląd i możliwa optymalizacji procesów
Nasz zintegrowany system
Zintegrowany system zarządzania opiera się na zasadzie kontrolowania procesów i procedur pod względem spójności obszarów, w tym jakości, ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy. Określa on jasne cele zakładowe, struktury korporacyjne, obowiązki, procedury i procesy. W ramach ciągłego procesu doskonalenia i rozwoju przedsiębiorstwa, dochodzi do dostosowania zintegrowanego systemu zarządzania do nowych wymagań i innowacyjnych procesów, a tym do ich włączenia w sposób należyty w działalność przedsiębiorstwa.